22. 06. 2006.

Četvrtak, 22.06.2006.

Tijekom dana - Doma - simptomi 1
10.30 Xanax SR 1 mg + 12.30 Helex 0,125 mg + 16.30 Helex 0,125 mg

Hajde, barem sam noć prespavala (otprilike od 1 poslije ponoći do 10 ujutro). Cijeli dan sam doma, sama pomisao na izlazak iz stana na ovu nesnosnu vrućinu i sparinu ispunjava me trncima i osjećajem jeze te strahom i naravno slabošću i omaglicom. Postajem zarobljenik svoga doma i ventilatora uz koji vegetiram po cijele dane. Osjećam očaj i jad nad samom sobom jer je upravo ovo ono što nikako ne želim. Danas je kćerkica od mog poznanika slavila rođendan i moja malena i ja smo bile pozvane, no nisam je bila u stanju odvesti pa sam se ispričala, a malenoj (10 god.) sam, uz veliku grižnju savjesti, prešutjela taj rođendan u nadi da je zaboravila.
U uputama kod Zolofta pročitala sam da je postupno poboljšanje moguće uočiti već za 7 dana – danas mi je 9. dan pa se nadam da će i to nesretno poboljšanje uskoro doći. Uostalom, čisto sumnjam da mi može biti gore – život mi se unatrag tih 9 dana sveo na četiri zida i ventilator. Jadno i bijedno, i već mi je dopizdilo. Odlučila sam navečer, kad zahladi, izaći sama iz stana, pa makar na 5 min sjesti ispod prozora.

Navečer - Šetnja - simptomi 2,5

Eto, izašla sam van SAMA, BEZ PRATNJE i preživjela. Prošetala 25 minuta, doduše ne predaleko od zgrade u kojoj živim; kasnije me uslijed sparine spopala nelagoda, nedostatak zraka i omaglica pa sam ubrzala hod prema kući, ali uspjela sam! Kući sam došla sva mokra od znoja, majicu sam mogla cijediti – što od sparine što od straha.
Je... lijekove i terapije kad mi je od svega samo lošije (od lijekova mi se pogoršalo, a odlasci na kontrole me samo uzrujaju). Uzdaj se u se... Iako mi je donekle lakše po razgovoru s psihijatrom, taj poticaj traje vrlo kratko (par sati). Uglavnom, nisam zadovoljna i sve mi se više čini da se moram sama mučiti i izvlačiti iz ovoga kako god znam i umijem. Pušiona.
Sutra popodne moram na kontrolu kod dr. opće prakse a trebala bi i kod dr. D.Š. Nema šansi da obavim oboje – ne znam niti što da obavim niti na koji način. Hvata me jeza i prolazi kroz kosti – strah od vrućine, od izlaska, od čekanja, od slabosti, od straha, od svega...
A na poslu – jadno i iz dana u dan sve jadnije. Plaća kasni i ne zna se kad će, gazda pili s glupostima umjesto da se primi posla, dugovi se gomilaju a on ništa ne poduzima... Trebat će mu Bog, Alah i Buda, ako ne i još neko božanstvo da se nešto pozitivno kod njega dogodi. Ponekad mi se čini da je gori (ili bolesniji) od mene. Doduše, vidjela sam jednom prilikom Tegretol tablete na stolu, pretpostavljam da su njegove ali ne znam o čemu bi se moglo raditi (prije 7-8 mjeseci spominjao je da je išao na CT mozga ili tako nešto). Možda zato i ima donekle razumijevanja prema meni? (Doduše ne previše, ali svakako više od mnogih drugih poslodavaca.)

19.00 Xanax SR 1 mg + 21.00 Helex 0,125 mg + 22.00 Ranital 300 mg + 00.00 Zoloft 50 mg
UKUPNO TIJEKOM DANA: Zoloft 1 tbl. / Helex 0,375 mg / Xanax SR 2 mg