25. 06. 2006.

Veliko HVALA svima

Ajme, ljudi, skoro sam se rasplakala od oduševljenja i tolike podrške koju mi pružate, a uopće se ne poznajemo. Zapravo, bilo bi mi drago da se jednom i upoznamo. Rado bih stupila u kontakt sa svima vama. HVALA, HVALA, HVALA, ovo mi znači PUNO, PUNO, PUNO!!!

Da budem iskrena, malo sam bila down pa mi se nije dalo niti čitati niti pisati (opet surfam po netu i Google-u i slučajno naiđem na link na svoj blog, pa reko' da vidim), a kako sam došla na naslovnicu - samo Bog zna. Zapravo, vjerujem da on uvijek zna što radi, pa i sada kad me ovako muči.

Malo više o meni: 31 god, razvedena, kćer 10 godina, živimo kod mojih roditelja u Zagrebu. Kad skupim još malo hrabrosti, ostavit ću i e-mail adresu.

A sad, u sljedećim postovima, kopiram dijelove iz off-line dnevnika.