18. 06. 2006.

Nedjelja, 18.06.2006.

Tijekom dana
Doma - simptomi 3-4
Helex 0,5 mg (oko 9.00) + Helex 0,5 mg (oko 13.00) + Helex 0,5 mg (oko 17.00)

Ustala sam nešto prije 9 sati.
Cijeli dan mi je jako loše. Vrućina me ubija, kao da ću iskočiti iz kože, što od straha što zbog nje. Cijeli dan osjećam slabost, u stanu mi je 30°C. Nemam snage ni volje primiti se ičega što bi mi barem malo skrenulo misli s tegoba – samo osluškujem i iščekujem. I žderem turbo posoljenu hranu i ogromne količine vode iz straha od pada tlaka. Postoji li nešto čega se ne bojim??? Zapravo se trenutno ne mogu ničega sjetiti. Doduše, nekud mi je nestala knedla iz grla s kojom sam se već sprijateljila jer me podsjećala da je vrijeme da popijem Helex (ili pak da sam ga zaboravila popiti)...

Navečer - Šetnja - simptomi 4,5

Kad je malo popustila vrućina izašla sam s tatom i kćerkom u šetnju, no nakon 30-tak minuta spopada me neopisiva nervoza, strah i slabost te mračenje pred očima pa bježim doma. Čini mi se da mi je iz dana u dan sve gore, no još uvijek se nadam da se radi o PMS-u u kombinaciji s vrućinama i početnim nuspojavama Zoloft-a. Blaga mučnina.

Zoloft 25 mg + Ranital 300 mg + Helex 0,375 mg (3/4 tbl. od 0,5 mg)