26. 06. 2006.

Pita doktor gdje me boli

26.06.06. PONEDJELJAK

Ujutro - Dr. opće prakse – jačina simptoma 4-5 (0 – najlakše ili ništa, 5 – najjače)
06.40 Xanax SR 1 mg + Helex 0,25 mg

Probudila sam se u 05.30, pojela Nutellu po kruhu i popila mlijeko. Već me hvata blaga mučnina. ALI TO ME NIJE SPRIJEČILO DA ODMAH UJUTRO POGLEDAM VAŠE KOMENTARE I MALO SI PODIGNEM MORAL!!!
U ambulantu stižem desetak minuta prije 7 sati, ispred mene već 6 ljudi, a unutra kao u plinskoj komori. Mama mi ostaje čuvati red a ja izlazim van na zrak. Nakon nekih 30-tak minuta, meni beskrajno dugih i napetih, mama izlazi po mene jer sam uskoro na redu. Već pred ulazom u zgradu ambulante počinjem povraćati. Zapravo, samo slina, ali želudac mi je u nosu. Vraćam se natrag sjesti u auto i molim mamu da me pozove kad budem ja na redu. Tako je i bilo. Doduše u tom momentu me i mučnina malo popustila (ubacila sam voćni bombon u usta) pa sam nekako oteturala do ordinacije. Pita me doktor gdje me boli. 'Ma, ne boli me! Boljelo me dok nisam počela piti Ranital, sad mi se samo povraća.' Prepipava mi trbuh i sve izgleda OK. Pitam ga što da radim sa Zoloftom jer mi se od njega strašno pogoršalo. Kaže da on obično počne djelovati nakon 20-tak dana i da se strpim još tjedan dana, ali da dozu koju sam sinoć propustila popijem odmah poslije kontrole, što sam i učinila. Kaže još: 'Vidim da si sva usplahirena'. E, stari moj, a tek da me vidiš bez Helexa... (mislim si) Spominjem mu i da sam morala udvostručiti dozu Helexa otkad sam na Zoloftu, i pitam smijem li to? Kima glavom u znak odobravanja. Kao da sam pitala za vitamine. Uglavnom, ponovno kontrola kod njega krajem tjedna.
U napadu zadovoljstva relativno uspješno obavljene obveze, odlazim u prvi obližnji dućan s tehničkom robom i kupujem klima-uređaj. U dućanu uključena klima, a meni vruće. Grabim prvi katalog i mašem njime ispred lica k'o mahnita. A tek je 8 sati ujutro. Za danas i sutra su najavili do 35°C. Pa tko živ... Trgovac odlazi u skladište po klimu a ja na drhtavim nogama sva nervozna čekam 5 minuta koje izgledaju kao 5 sati. Jedva čekam da platim i izađem i idem kući. Najradije bih mu ostavila karticu pa nek' si naplati koliko hoće, samo da mogu zbrisati van. Ali, evo i to sam preživjela, dopremila klimu doma i telefonom dogovorila montažu za preksutra popodne (ako mi se posreći i drugi klijent otkaže, moglo bi biti i sutra ujutro; ali, iskreno, smatram da nisam baš te sreće).
Zovem firmu jer su me zamolili da danas dođem obaviti jedan telefonski razgovor, da ih obavijestim da nisam u stanju doći i da dotičnoj osobi daju moj broj mobitela pa ću to riješiti od kuće. Za sad je to OK, ali plaće još uvijek nema. Vidjet ćemo.

08.00 Zoloft 1 tbl. (50 mg) + 10.40 Helex 0,25 mg