20. 06. 2006.

Utorak, 20.06.2006.

Ujutro - Liječnik opće prakse - simptomi 5
Zoloft 12,5 mg (1/4 tbl.) + Helex 0,5 mg (oko 7.00)

Sinoć sam zaspala oko ponoći i probudila se oko pola 7. Svaku noć spavam malo dulje. Ludilo.
Imala sam jak napad panike u čekaonici koji se pogoršao u ordinaciji. Kaže mi moj dr. da si popijem još 0,5 mg Helexa (oko 9.00), što i činim, jedva vadeći tabletu iz novčanika. Užas, noge me ne drže, u glavi omaglica, ruke i noge utrnule, poluukočene, na rubu svijesti. Jedino što me sada donekle čini vedrijom je činjenica da sam uspjela izdržati i dočekati da završi čak osam pacijenata prije mene. Čak sam se uspjela i dovesti autom do kuće (doduše s 25% koncentracije i 40-tak km na sat – sreća pa mi nije daleko). I naravno, uz vječnu pratnju, uglavnom mame. Uglavnom, produžio mi je bolovanje (još uvijek sam na bolovanju radi želuca tj. šifre K29), a trebam doći na kontrolu u petak.

Tijekom dana - Doma - simptomi 2
Helex 0,5 mg (13.30 sati) + Helex 0,5 mg (17.00 sati)

Koma sam. Vrućina me uništava. Prisjećam se 90.-i-neke kad sam dobila toplotni udar. Jako ružna stvar. Od tada se užasavam vrućina, ločem vodu k'o luda, pijem vitamine, gutam glukozne i ostale bombone, izbjegavam sunce, vrućinu i sparinu (mrzim more danju preko ljeta), a kad je ne mogu izbjeći, onda mi redovito pozli, točnije spopadne me panika (barem pretpostavljam da je to panika). Katastrofa.

Navečer - Šetnja - simptomi 3-1

Eto, što ovisnost radi od čovjeka. Ponestalo mi cigareta, ne mogu nikoga poslati da mi ih kupi a tako bi zapalila.... Ništa. Spremam se, drhteći, znojeći se, uz omaglicu i lupanje srca i odlazim do obližnjeg kioska drhtavim korakom na slabašnim nogama. Kupim cigarete, krenem prema kući i onda shvatim da se zapravo ništa nije dogodilo, čak su mi i simptomi nešto blaži, pa produžim još dva kruga oko zgrade, unatoč groznoj sparini bez daška vjetra. Došla doma sva ponosna na sebe – šetnja bez pratnje (makar i kratka, u okviru mogućnosti) u vrijeme koje meni odgovara prilično je bolja stvar nego kad se moram prilagođavati nekome od 'pratnje'. Idem kud hoću, kad hoću i koliko mogu. I odem doma prije no što me zgrabi panika, jer ako me zgrabi, opet ću se bojati izaći. Eh, kako sam sad pametna i hrabra, nakon što sam 'puna' Helex-a i sjedim doma kraj ventilatora.

A na uputama za Helex piše nešto otprilike kao: „ako se pojave nuspojave poput nesanice, BLUĐENJA,... potrebno je obavijestiti liječnika...“. Tako, kad mi je loše, kaže moja kćer: „Popij si onu svoju tableticu za BLUĐENJE pa ćeš se bolje ljubit' i bit će ti bolje“. Moram se nasmijati. Kratko ali slatko jer je samo moje!
Ranital 300 mg (oko 19 h) + Zoloft 25 mg + Xanax SR 1 mg (nova terapija (oko 21h))