23. 06. 2006.

Petak, 23.06.2006.

Prije podne - Doma - simptomi 3
10.00 Xanax SR 1 mg + 11.00 Helex 0,125 mg + 12.00 Helex 0,125 mg + 13.00 Helex 0,125 mg

Dobro sam spavala, od 3 u noći do 10 ujutro. Ali potom... Nervoza, potištenost, strah, šutljivost, povučenost, nerazgovorljivost ... a sve zato što bi danas trebala na kontrolu u bolnicu i kasnije kod svog liječnika opće prakse. Cijelo jutro razmišljam kako izaći iz kuće, kako doći do bolnice (sama ne mogu voziti, na tatu baš i ne mogu računati...) Nešto prije 13 sati počinjem zvati dr. D.Š. u bolnicu radi dogovora oko termina, no ne uspijevam je nikako dobiti, stalno je vani. Oko 14 h dolazi mi tata s posla i kaže da ga boli bubreg i ne može me odmah voziti već se mora odmoriti. A doktorica mi radi do 16 sati. Nastavljam je zvati i tek oko 15.20 je uspijem dobiti i pokušavam joj objasniti da danas neću moći doći, s namjerom da zatražim drugi termin. Na to ona meni otprilike ovako: 'Mislim da ovo nema smisla, moja preporuka je bila Seroxat (odgovor na upit je li pogoršanje mog stanja uzrokovao Zoloft), mislim da je najbolje da se javite doktorici koja vam je to prepisala. (napomena: ta doktorica dala mi je termin tek 29.08. pa tko živ – tko mrtav – tko zdrav do tada). Inače, to pogoršanje može biti radi Zolofta i trebalo bi krenuti na bolje nakon tri tjedna. Našla sam vam termin za grupnu terapiju pa se javite kod dr. te-i-te. Vidimo se, jednom.' Malo karikiram riječi, ali meni je to zvučalo otprilike kao 'odje..' Divan pristup specijalizantice – budućeg psihijatra, nema šta. Sigurno će biti uspješna. A svi dosadašnji termini bili su promašeni njezinom krivnjom, a ne mojom.
Naravno, hvata me očaj – zar sam toliko loša da me i liječnici odbijaju? Ne znam što bih poduzela. Što dalje? Razmišljam samo o bolesti. I znam da je to loše.

Poslijepodne - Dr. opće prakse
16.30 Helex 0,375 mg

Oko 17 sati odlazim u obližnju ambulantu. Vrijeme nije toliko strašno vruće i sparno kao ranijih dana, pa, rekoh, da obavim barem nešto. Dođem do ambulante, a u dnu hodnika, bez imalo zraka, temperaturom 10 stupnjeva višom nego vani i valjda 99%-tnom vlagom sjedi devet ljudi ispred mene. Znoj mi se slijeva niz leđa i osjećam slabost. Odustala sam. I rasplakala se. Zar sam došla dotle da više ne mogu niti otići niti na kontrolu? Doktor mi radi u PON ujutro pa ću pokušati opet. Stvarno sam već očajna.

Navečer - Šetnja - simptomi 2-4

Dojadila sam sama sebi s tim očajavanjem. Idem van prošetati, makar pet minuta. Uspijevam izdržati 30-tak minuta sama, uz malo drhtanja, malo slabosti, malo omaglice... Ali uspijevam. I vraćam se kući znojna i mokra kao da me netko zalio, također drhteći. A vani ugodno svježe. Perverzija.

20.00 Xanax SR 1 mg + 22.00 Ranital 300 mg + 00.00 Zoloft 50 mg
UKUPNO TIJEKOM DANA: Zoloft 1 tbl. / Helex 0,875 mg / Xanax SR 2 mg