16. 06. 2006.

Petak, 16.06.2006.

 

Ujutro i tijekom dana:Helex 0,5+0,25+0,25+0,5 mg
Zoloft 25 mg ujutro
Sulpirid 50 mg (oko podne) – drugu kapsulu propisanu za danas nisam uzela jer mi je tlak niži i bez nje

Iako sam zaspala u sitnim satima, već prije 7 sati jutros sam se probudila. Pogledam na sat, legnem natrag i lagano drijemam, pa za sat vremena opet, pa opet... i dižem se oko 9.30, sva preplašena i uznemirena.
Cijeli dan sam doma i prilično se loše osjećam: konstantno povišena anksioznost i zabrinutost, drhtanje, omaglica, slabost, nedostatak zraka, potištenost radi pogoršanja stanja...
Roditelji poslijepodne bili na sprovodu od tatinog kolege – tražili su me da ih odvezem, ali jednostavno nisam mogla jer sam se jako loše osjećala. Kao i cijeli dan, uostalom. Vruće je.
Je li ovo sve posljedica uzimanja novih lijekova? U sub i ned uzimala sam samo Helex i osjećala se skoro normalno, a ovo jučer i danas je katastrofa.
Moji sutra žele ići kod bake (50-tak km od Zg) i žele da idem s njima jer misle da će mi koristiti. Ja baš i nisam za to, ali odbijam ih već duže vrijeme pa... Tamo me zadnji put (oko Uskrsa) zadesio prvi grozni napad panike nakon tri godine i užasno se bojim, iako tata kaže da će voziti (i toga se bojim jer vozi lošije od mene). Ostali bi preko noći. STRAVA je u mojim kostima.
Pomalo me hvata strah od izlazaka tijekom dana, dok su vrućine. Kad se vani smrkne (i zahladi) – meni svane sunce jer lakše dišem.

Navečer:
Helex 0,5 mg prije spavanja + Ranital 300 mg
Zaspala u ponoć, probudila se u 2 poslije ponoći – sva uznemirena, napeta, stegnutih mišića, preplašena – grozno. Ne znam što bi sa sobom, vlastita koža mi je tijesna. Ne mogu više izdržati i uzimam Apaurin 2 mg – mama vidi svjetlo u sobi i dolazi leći k meni u krevet (baš freaky). Ona kraj mene drijema a ja kukičam. Da nije tragično, bilo bi smiješno. Oko pola 5 konačno mi se počelo zijevati pa sam zaspala, do pola 8 ujutro.