24. 06. 2006.

Subota, 24.06.2006.

Cijeli dan – doma – simptomi 4

Fuj, fuj, fuj. Ujutro me još u krevetu zgrabio grč mišića u listu desne noge. Da li od ventilatora koji mi stalno puše u mene? Ili od lijekova? Cijeli dan sam doma, sva usplahirena, nemirna, splašena, vruće mi je, jedva dišem... Popizdit. Nisam se u stanju ničega pametnog primiti da bi skrenula pažnju. Maksimum mi je spremanje kreveta i brisanje suđa, opet uz nezaobilazni ventilator U mojoj sobi je stravično vruće (soba je sa zapadne strane, a ujutro oko 8 sati je u njoj 29-30°C – uopće se ne ohladi preko noći – preko dana je 31°C). Ostatak vremena kukičam nešto čemu još nisam našla primjenu. Moram pod hitno kupiti klimu. A kako kad ne mogu niti izaći? Možda preko on-line shopa? A montaža? Jooooooj...

Ranital 300 mg

UKUPNO TIJEKOM DANA: Xanax SR 2 mg / Helex 1 mg / Zoloft 1 tbl. (50 mg)